Assembleia da AGAL, homenagem ao PGL e festa de boas-vindas

É necessário confirmar participaçom na festa e no jantar-homenagem enviando umha mensagem eletrónica

Segunda, 17 Dezembro 2012 09:41

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - Intenso fim-de-semana agálico. Na noite sexta-feira 21 de dezembro haverá umha nova ediçom da festa de boas-vindas a novas sócias e sócios da Associaçom Galega da Língua (AGAL). Já no sábado, pola manhá haverá assembleia da associaçom e no meio-dia e à tarde haverá um jantar-homenagem polos 10 anos que fizo neste 2012 o Portal Galego da Língua.

Como indicado, a festa de boas-vindas será na sexta-feira, a partir das 21h30. O espaço escolhido é o Bar Babel (Rua da Caldeiraria n.º 26), na zona histórica de Compostela, pertinho da Faculdade de História. A parte de baixo do local acolherá os atos de celebraçom com música ao vivo no Concerto da Nova Era (ligando com o cacarejado fim do mundo prognosticado pola civilizaçom maia) a cargo do projeto de música e poesia, com temas próprios e versões em galego-português de Gilherme e Bastardo.

Nesta confraternizaçom, após um breve discurso do presidente da AGAL, Miguel Penas, haverá tempo para partilhar conversa e risos, com petiscos lusófonos, concursos, gravaçom de um vídeo com a participaçom de sócias e sócios, diversos prémios e muitas outras surpresas que vam ser desveladas durante o evento. Na parte de cima do local terá lugar o aniversário do grupo de capoeiristas residentes em Compostela Iandê, polo qual o convívio com a comunidade brasileira está garantido. Ainda, se as pessoas tiverem força e vontade, a festa poderá continuar polos bares de Compostela já na madrugada.

Para facilitar a gestom, a equipa organizadora pede para as pessoas interessadas enviarem um e-mail para secretaria[arroba]agal-gz.org e indicar assim a presença ou, ainda, a de pessoas do círculo de amizades, pois é umha boa data para todo o mundo conhecer a comunidade agálica.

Quanto à assembleia, reproduzimos a seguir a convocatória:

O presidente do Conselho da AGAL, nos termos legais e estatutários, notificou a convocatória de Assembleia Geral para o vindouro 22 de dezembro (sábado). Será às 11h em primeira convocatória e 11h30 na segunda. Decorrerá no Museu do Povo Galego, em Santiago de Compostela.

ORDEM DO DIA:

  1. Leitura da ata anterior.
  2. Relatório do ano 2012 / Projetos para o ano 2013
  3. Orçamento para o ano 2013
  4. Outras questões

Caso alguém nom poda assistir, pode delegar o seu voto no ponto número 3 num outro sócio ou sócia enviando um email para secretaria[arroba]agal-gz.org indicando a pessoa em quem delega. As pessoas presentes na assembleia só podem levar um voto delegado.

Finalmente, o jantar e ato de homenagem ao PGL polos 10 anos que fai neste 2013, terá lugar no restaurante compostelano A Nave de Vidán (Avda. Mestra Victoria Míguez, 44) a partir das 14h30 ou das 15h (dependendo da hora de finalizaçom da assembleia). Para assistir ao jantar é necessário confirmar reserva no endereço secretaria[arroba]agal-gz.org, pois o número de vagas é limitado.