Marrocos estreia a primeira televisom pública em tamazight

O canal Tamazight, em fase de provas até fins de Março, emitirá o 70% dos conteúdos em tamazight, com legendas em árabe

Quinta, 21 Janeiro 2010 08:10

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Nationalia – A comunidade tamazight do Marrocos -umhas 16.500.000 pessoas, segundo Linguamón- dispom desde princípios de ano de umha nova ferramenta para a difusom da sua língua própria, o tamazight, que se fala ao norte da África desde dantes da chegada do árabe.

Trata-se de umha nova cadeia de televisom pública, tamazight, que emitirá em fase de provas até a 1 de Março, que começará a programaçom definitiva.

Segundo tem explicado o ministério de comunicaçom marroquino, o canal emitirá o 70% de seus conteúdos em tamazight, utilizando as três variantes principais: tachlhit, tarifit e tamazight. Ademais, a programaçom estará legendada em árabe.

Ainda que se trata do primeiro canal público em tamazight -disponível em TDT e satélite em Marrocos-, actualmente há outras televisons tamazight em funcionamento, sobretudo via satélite. Neste sentido a mais destacada é Berebère TV, umha televisom com sede em Paris que emite especialmente para os tamazight da Cabília, tanto na Argélia como na diáspora.