Primeiros protestos contra cinemas que nom projectam em catalám

Dezenas de convocados pedem a folha de reclamaçons ao cinema Comédia porque nom oferece nengum filme em catalám

Sexta, 05 Fevereiro 2010 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Xabier Borràs na bilheteira do cinema

PGL Países Cataláns – Dezenas de convocados reclamárom ontem a folha de reclamaçons ao cinema Comédia de Barcelona porque nom oferece filmes em catalám. O cinema Comédia é umha das salas que secundárom o fechamento da patronal, na passada segunda-feira, contra a lei que tem de fazer possível que haja filmes na língua do País.

A convocaçom lançou-se no facebook e o promotor, Xavier Borràs, anima toda a gente a fazer igual.

Os convocados figérom fila no meio dos espectadores e no momento de chegar à janela pedírom para ver um filme em catalám. Como nom se oferecia nengum, reclamárom a folha de reclamaçons, que agora farán chegar à Generalitat.

«Nom temos nada contra o cinema Comédia mais que contra os outros. Começámos aqui porque é um cinema central. Agora pedimos que o resto de cidadáns actuem igual» explicou o promotor da iniciativa, Xavier Borràs.

A acçom é consequência do fechamento da patronal na passada segunda-feira, quando poucas menos da metade das salas da Catalunha fechárom, secundadas pelos sindicatos CC OO e CGT, em protesto contra a lei do cinema, que quer assegurar que a metade das cópias dos filmes que chegam às salas se dobrem ou legendem para o catalám.

Actualmente todo o cinema é dobrado unicamente para o espanhol, com algumha raríssima excepçom.

 

+ Ligaçons relacionadas: