A verdadeira festa da Ascensom... nesta sexta

A reacçom solidária perante as ameaças municipais de encerramento do Pichel deu frutos

Sexta, 10 Julho 2009 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

O povo galego ajudou economicamente para evitar o fecho do local social

Gentalha do Pichel - Queremos agradecer-vos a vossa ajuda, a vossa solidariedade e o vosso apoio. Por isso a jornada de hoje, 10 de Julho, às 21h, é para vós, para quem estivo ao nosso lado contribuindo para que o projecto da Gentalha poda continuar firme e forte.

Celebramos a que graças à vossa ajuda pudemos instalar um elevador no local, o qual permitiu-nos poder obter a licença municipal. Por isto, com esta Festa da Ascensom visamos agradecer as ajudas e a solidariedade que recebeu durante os últimos tempos a associaçom para superar os escolhos que impediam normalizar a nossa actividade social e cultural.

Depois dos atrancos e ataques de formaçons políticas, contrárias a todo projecto dignificador da língua e cultura da Galiza, a colaboraçom e esforços de centos de galegos e galegas permitiu superar este momento difícil. Ajudas nom só no plano económico —com uns surpreendentes e emocionantes 10.000 euros recadados em três dias para o elevador de pessoas com mobilidade diminuída— mas também no pessoal e emocional. Por isso A Gentalha do Pichel quer agradecer com umha festa a todos e todas as que movêrom ficha polo projecto de país que representam os centros sociais.

Assim, a partir das 21 horas de hoje, no local da Gentalha no número 21 da Rua de Santa Clara em Santiago de Compostela, a verdadeira Festa da Ascensom contará com petiscos, polvo à feira, actuaçom dos Estalotes, recital de poetas amigos e amigas da associaçom e mais surpresas. Estando convidados todas e todos aqueles que tenham ajudado o Centro Social a continuar o seu caminho.

A todas e todos os que nos ajudastes nesse difícil momento, dedicamos esta festa, em que receberedes um presentinho de agradecimento.

 

Cartaz da festa
[prima aqui para ampliá-lo]

 

+ Ligações relacionadas: