2º Aniversário do Centro Social Mádia Leva!

A partir de outubro o centro social abrirá, novamente, todos os dias

Terça, 22 Setembro 2009 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Mádia Leva! – Este sábado, dia 26 de setembro, celebramos o segundo ano de vida do nosso centro social, embora a associaçom tenha alguns meses mais, o local só foi inaugurado em setembro de 2007.

Desde entom trabalhamos arreio na construçom nacional, servimos de espaço de encontro para muitos projectos e luitas, formamo-nos e divertimo-nos.

Além de celebrar todo o feito, queremos começar o curso com força juntando-nos todos e todas neste dia. Este ano temos muitas novas ideias para fazer. Já para este mês estamos a promover a participaçom na Liga Nacional de Bilharda, preparando os cursos diversos que começaram em outubro.

Quanto ao aniversário, por volta das 12h30 começa a sessom vermute com relevância para as reformas feitas no local assim como a inauguraçom do 1º andar. As 14h30 terá lugar o jantar (há que se inscrever antes da sexta-feira dia 25 no local ou no telefone 664 20 70 10; o preço será de 5 euros).

Pola tarde participa no incrível aberto de bilharda sobre erva, organizado como acto prévio ao começo da LNB (o domingo em Barreiros). Para além da foliada que se organize no local, às 19h00 daremos por rematada a nossa festa para somar-nos ao Zumbanocoiro, festival de música tradicional organizado pola Volta do Agro, que contará com as actuaçons de A Volta do Agro, Bouba Pandereteiras, O Tear de Llerena e A Gaita de Sarandón. Este acto terá lugar na praça de Campo Castelo.

 

+ Ligaçons relacionadas: