Jornadas de formaçom e debate: Organiza-te e passa da crise

Ciclo de obradoiros e palestras no CS A Esmorga

Terça, 22 Setembro 2009 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Um outro associacionismo é possível, mesmo em termos de «banca ética»

A Esmorga – Durante esta semana vam-se realizar no CS A Esmorga, com a colaboraçom de Amarante e Semente, umha série de actividades de formaçom e debate para conhecer recursos que nos ajudem a superar o actual quadro socioeconómico e, portanto, a sua crise.

Som actividades muito ligadas a alternativas associativas já em funcionamento a mostrar que um outro associacionismo é possível, mesmo em termos de «banca ética».

Se tens muito interesse ou simplesmente tes um bocadinho de curiosidade, participa nos obradoiros e palestras nos seguintes dias:

- 23, quarta-feira, às 20.30, obradoiro de iniciativas de financiamento ético. Vam participar: Ricardo Paz do Projecto FIARE e M. José e Amparo Vázquez do Centro de Educaçom Ambiental Equal, membros de COOP. 57.

- 24, quinta-feira, às 21.00, apresentaçom do SAC (Saúde, Autogestom e Comunidade) e do «Menjador Cooperatiu Canguingos». Este projecto desenvolve-se no Espai Social Magdalenes da Ciutat Vella de Barcelona. Falará Martinha Varela sócia e colaboradora da sala de refeiçom social.

- 26, sábado, às 21.30, Noite Angolana. Concerto de Aline Franzão e ceia com moamba, prato estrela da cozinha angolana. Preço: 3 euros sóci@s, 4 não sóci@s. A entrada inclui o prato da moamba.

 

Cartaz da actividade
[prima aqui para ampliá-lo]

 

+ Ligaçons relacionadas: