Último dia para se inscrever no I Encontro de Didáctica do Português

A organizaçom conseguiu que a Conselharia de Educaçom certifique até o 30% dos assistentes no encontro para além dos professores

Quarta, 07 Outubro 2009 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

O curso tem solicitada a homologaçom oficial à Conselharia de Educaçom

ADPG – Hoje, dia 7 de outubro, finaliza o prazo para a se inscrever no I Encontro de Didáctica de Português, organizado pola nossa associaçom na Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela em colaboraçom com o Instituto Camões.

A inscriçom para participar no evento, até completar o número de vagas, é gratuita e pode ser feita até 7 de outubro enviando um correio para a conta dpgaliza [arroba] gmail.com.

As jornadas começarám no sábado 10 de Outubro por volta das 10 horas, após a entrega de material e documentaçom.

No acto de abertura participarám Felipe Dominguez Presa, presidente da DPG, e Samuel Rego, do Instituto Camões de Vigo. A seguir, às 11 horas, o professor José M. Castro Castedo e a professora Maria José Díaz Pinheiro (membro da Comissom Lingüística da Associaçom Galega da Língua) falarám da situaçom actual do português no ensino secundário e dos planos futuros.

Nas jornadas participa também o ex-presidente da AGAL Bernardo Penabade, quem, como representante do IES Perdouro, falará junto com Sabela Fernández Domínguez, do IES de Arçua, a respeito das experiências de intercâmbio entre alunos e alunas da Galiza e Portugal.

Depois da pausa para o jantar, às 16 horas, o presidente da Associação de Professores de Português de Portugal (APP), Paulo Vítor Feytor Pinto Sampaio de Faria, ministrará umha palestra sobre as competências orais no ensino português.

Às 17h45, Eduardo Sanches Maragoto, co-autor do Manual Galego de Língua e Estilo e professor na EOI de Compostela, junto com Iago Bragodo Trigo, de Imaxín Software, falarám sobre a questom: «Ensinar português na Galiza».

A primeira jornada será encerrada com o lançamento do «Manual de língua portuguesa Entre Nós», em conferência de Ana Cristina de Oliveira Dias.

 

 

Já no domingo 11 de outubro, o presidente da AGAL e professor em excedência na EOI de Ourense, Valentim Rodrigues Fagim, dentro da conferência «Recursos na Internet para a docência do português na Galiza», falará a respeito do site Planeta NH, sítio lúdico para o aprimoramento lingüístico. Por sua banda, Felipe Domínguez Presa, da EOI de Vigo, falará sobre «Telefonemas através de Internet».

A última conferência, programada para as 11h45 horas, tratará o uso de materiais audiovisuais nas aulas de português. Assim, Salvador Mourelo, colaborador do Portal Galego da Língua e professor na EOI de Tui, falará do uso de recursos de cinema nas aulas de português. Teresa Carro, professora na EOI de Lugo, fará o próprio com a utilizaçom de recursos de música para as aulas.

As jornadas remataram após o acto de encerramento, de 13h15  a 14 horas, coordenado por Felipe Domínguez Presa.


+ Ligaçons relacionadas: