Concurso de teatro infantil convocado pola Associaçom Cultural O Facho

O júri estará composto por pessoas de reconhecido prestigio no âmbito teatral galego

Sábado, 16 Janeiro 2010 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Do Facho levam desde o ano 1963 trabalhando em favor da cultura galega

AC O FachoAssumindo como próprias as palavras de Juan Ramón Jiménez quando afirmava que «Teatro infantil é aquele que do que também gostam as crianças», a Junta Directiva da Agrupaçom Cultural 'O Facho' acordou convocar mais um ano o Concurso de Teatro Infantil.

Nesta nova etapa, o concurso regerá-se polas seguintes bases:

1º) Poderám optar ao referido prémio todas as pessoas que pressentem obras inéditas –em qualquer tipo de suporte- nom representadas, nem premiadas noutros certames e que esteiam escritas em língua galega.

2º) Estabelece-se como prémio único, a ediçom da obra ganhadora, da que o autor ou autora receberá como mínimo o 40% da ediçom.

3º) A obra, que nom poderá exceder os 80 fólios, será presenteada por quintuplicado, em formato DIN A4, a dobre espaço e mecanografados por umha soa cara.

4º)  Os originais para o Concurso enviaram-se por correio á sé da Associaçom Cultural O FACHO. R/ Frederico Tápia n.º 12-1º A Corunha (15005) ou a Caixa de Correios n.º 46, Oficina Principal de A Corunha. Apresentaram-se sob um lema, que figurará na portada dos textos enviados, e viram acompanhados de um envelope fechado que contenha no exterior o lema da obra e, no interior, o nome, apelidos e telefone do autor ou autora.

5º)  O prazo de admissom de originais finaliza o dia 31 de Março de 2010 às doce da noite. O falho do prémio fará-se público no mês de Maio.

6º)  Os ganhadores serám elegidos por um júri nomeado pola Associaçom Cultural O Facho. O mesmo está composto por pessoas de reconhecido prestigio no âmbito teatral galego:  Amalia Gómez, Xosé Manuel Rabón, Francisco Pillado.

7º)  O júri poderá declarar deserto um ou vários dos prémios do concurso e será o que deverá resolver aquelas situaçons que se pressentem e que nom estejam contempladas nestas bases, assim como as duvidas que podam existir na sua interpretaçom

8º) A participaçom neste Certame implica assumir as bases do mesmo.

9º) Os originais nom premiados poderám ser retirados, no prazo de 30 dias, no local de O Facho, prévio correio  dirigido ao endereço postal da Agrupaçom.:

No caso de que o autor o autora nom resida na Corunha poderá solicitar que lhe sejam enviados por correio postal.

10º) Esta convocatória entrará em vigor ao dia seguinte da sua publicaçom nos médios.

 

+ Ligaçons relacionadas: