Comunicado da Comissom promotora 'Galiza com o Galego' sobre o Decreto do plurilingüismo

A Comissom  promotora de Galiza com o Galego estará presente amanhá nas ruas de Compostela

Quarta, 20 Janeiro 2010 00:00

Manifestantes em Compostela no Dia das letras

CGG – A comissom promotora de ensino em galego: Galiza com o Galego vai a participar na manifestaçom em defesa da língua e do ensino em galego em Compostela esta quinta-feira dia 21 de Janeiro. Antes desta participaçom realizara, às 11h00 umha concentraçom no monumento de Rosalia no passeio da Ferradura.

Comunicado da Comissom promotora: Galiza com o Galego sobre o Decreto contrário a língua galega e chamado polo governo do Partido Popular na Galiza decreto do plurilingüismo.

1. CGG considera que o Partido Popular e o seu governo na Junta da Galiza está a atentar contra os direitos humanos reconhecidos internacionalmente, que tenhem a sua expressom nos direitos à educaçom, língua e cultura, de umha comunidade diferenciada que usa o galego como língua própria, e que estám reconhecidos polo Estado espanhol e pola cidadania galega no Estatuto de autonomia da Galiza, aprovados nos referendo, constitucional estatal e galego.

2. CGG entende que o “decreto plurilingüe” do Partido Popular, e da Junta da Galiza, é unha enorme mentira, umha fraude, umha farsa, que tem como objectoivo, com a escusa da aprendizagem do inglês, menosprezar e evitar o uso amplo do galego no ensino, atentando contra os direitos da cidadania galega.

3. CGG que promove um ensino em galego de qualidade, democrático, laico e pluralista, apoia a defensa que fai a sociedade da língua galega e do ensino em galego e por isso soma-se à convocatória dos actos da plataforma Queremos galego e outras associaçons em defensa da língua galega, do dia 21 de Janeiro do 2010 em Compostela.

Conferência assembleia em Ourense

A Direcçom da Comissom promotora de ensino Galiza com o Galego (CGG), fará umha conferência e assembleia pública para apresentar e incorporar mais apoios ao projecto da rede popular de ensino em galego, laica, universal e pluralista.

A conferência terá lugar no vindouro sábado dia 23 de Janeiro às 19h00 na casa da juventude, situada na rua Celso Emílio Ferreiro da cidade de Ourense.

Na junta de trabalho prévia à assembleia a Comissom Reitora da CGG elegerá os cargos de direcçom, e estudará a criaçom de comissons técnicas de trabalho, e a sua organizaçom territorial para possibilitar que a rede popular de ensino em galego seja umha realidade e poda dar-se ensino em qualquer lugar da Galiza.

A plataforma somou no seu blogue mais de 1015 apoios.

+ Ligaçons relacionadas: