Fiesta Españhola

A festa do 12 que se fai no 11, serve para a apresentaçom pública da plataforma cidadá Sei o que nos figestes... nos últimos 525 anos

Sexta, 10 Outubro 2008 19:09

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Seioque.com - Como todo o mundo sabe neste sábado, 11 de Outubro de 2008 (véspera da Fiesta Nacional de España ou Día de la Hispanidad), a plataforma cidadá Sei o que nos figestes... nos últimos 525 anos celebra umha grande Fiesta Españhola no C. S. O Pichel (Santa Clara, 21, Compostela), a festa do 12 que se fai no 11.

Procedemos a dar mais detalhes sobre tam fantástica Fiesta, umha festa que também servirá como apresentaçom em sociedade da plataforma cidadá Sei o que nos figestes... nos últimos 525 anos.

Como curiosidade dizer que a Fiesta Españhola se celebrará exactamente três anos depois da celebraçom, em 11 de Outubro de 2005, também no C. S. O Pichel, da festa do 3º níver da tristemente desaparecida VA-CA, organizaçom nom-organizaçom que no seu Manifesto Cruel e Poderoso Sei o que nos figestes... reivindica como precursora.

A Fiesta Españhola deste sábado será (por se alguém ainda nom se deu conta) umha festa ridicul(ar)ista. Porque Umha (outra) Grande Rachí é possível!

A Fiesta Españhola será também umha festa pirosa ou cafona. Como os Ministros do Metal cantam (a versionar o Miguel Ríos): @s Filh@s da Festa Hortera, sei bem-vind@s!!!

Cinema de Bairro

Os actos comemorativos (e bebemorativos) da Fiesta Nacional de España ou Día de la Hispanidad (Domingo, 12 de Outubro) começam às 20h00 (hora españhola) do sábado 11 com a projecçom do filme Cristóbal Colón, de oficio... descubridor (Mariano Ozores, 1982).

A Fiesta Españhola propriamente dita começa às 22h00, hora espanhola. Embora resulte muito pouco espanhol, roga-se pontualidade.

Dress Code

À Fiesta Españhola há que ir disfarçado/a de espanhol/a. Cada um/umha que interprete isso como quiser, livremente. Libertinamente mesmo, confundindo libertad com libertinaje se for preciso. Eis algumhas sugestões de disfarce: personagens históricas (podedes tirar algumha ideia da letra da cançom de Joaquín Sabina Adivina, adivinanza); profissões tipicamente espanholas (torero, folclórica, guarda civil...); famosos/as em acçom (Duquesa de Alba, Duques de Lugo, Príncipes das Astúrias...); zipáios (Cristovão Colombo, Francisco Franco, Manuel Fraga, Mariano Rajoy...) e ciganos aflamencados (El Cigala, Lola Flores, El Pescaílla, Camarón...), etc, etc, etc. Deixa sair do armário (embora só seja por um dia) a/o espanholaç@ que levas dentro!

Fotocol

À entrada do C. S. O Pichel, entrando a mao esquerda, instalaremos um fotocol (perfeitamente identificado em plam Dicionário Vivo) onde as/os jornalistas gráficas/os da imprensa cor-de-rosa poderám imortalizar as/os V.I.P.s (Vassalos/as do Império Pequeno) que assistirem à Fiesta.

Dieta Mediterrânica

Com motivo da Fiesta Españhola no C. S. O Pichel servirá-se tortilha espanhola e sangria a preços populares.

Cançom espanhola

Nem que dizer tem que no coso taurino/pista de dança do C. S. O Pichel poderemos desfrutar (em audio e em vídeo) de todas essas canções espanholas que marcaram as nossas vidas de míseros colonizadas/os e que, para bem e para mal, todos e todas sabemos de cor.