A Revira organiza um curso de iniciaçom à normativa reintegracionista

Como defensores da língua galega, partimos do facto de os galegos e as galegas falarem já português, mas num formato muito castelhanizado

Quarta, 25 Agosto 2010 08:34

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

A Revira - A Associaçom Cultural A Revira organiza um curso de iniciaçom ao galego extenso e útil, à normativa reintegracionista, que visa reforçar a normalizaçom plena do galego por meio da sua inserçom no seu âmbito lingüístico próprio, o lusófono.

Como defensores da língua galega, partimos do facto de os galegos e as galegas falarem já português, mas num formato muito castelhanizado, de jeito que a iniciaçom à normativa reintegracionista nom só ajuda à dignificaçom e regeneraçom da nossa língua por meio do abandono das impostas roupagens espanholas, senom também a melhorar a sua qualidade.

Por último, entendemos que a iniciativa é necessária ante o interesse manifestado por diferentes sócios e simpatizantes da Revira, já que nas escolas galegas só se ensina a ortografia do castelhano, e esta é a galega costuma padecer um veto sistemático em numerosos âmbitos.

O curso, com um preço de apenas 3 euros mensais para pessoas associadas e de 5 para as nom-sócias, começará em setembro e durará até o fim do ano. As pessoas interessadas podem-se somar ao grupo inscrevendo-se no local social ou bem escrevendo a centrosocial[arroba]revira.org.

Para ir "abrindo boca", propomos um FAQ do reintegracionismo editado pola associaçom A Gentalha do Pichel (Compostela). Anima-te a participar do curso, descobre as possibilidades da tua língua!