Programa Cultura descentralizada 2010

A 27 de Dezembro, Maurício Castro falará das ideias lingüísticas de Carvalho Calero

Terça, 14 Dezembro 2010 08:44

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Fundaçom Artábria - Apresentamos o calendário de actividades para as próximas semanas e que se enquadram no Programa Cultura Descentralizada 2010 em colaboraçom com a Concelheria de Cultura de Ferrol.

As actividades começárom na terça-feira com umha palestra a cargo do historiador André Seoane Antelo sobre a figura do Apalpador.

Na sexta-feira, 17 de Dezembro, será o turno da música hip-hop do viguês Kave Gz e o sound system de A Morrinha. O preço é de 3 euros para nom sóci@s e 2 euros para pessoas associadas. O Concerto começará às 22.00h.

No sábado 18, temos umha incorporaçom de última hora, desde Compostela chega o glam-rock de Íxiom. @s de Compostela trarám versons oitenteiras de Whitesnake, firehous, Damn Yankees, além de temas próprios e umha espectacular versom heavy do tema de Suso Vaamonde, Companheiro Daniel. O preço é de 3 euros para nom sóci@s e 2 euros para pessoas associadas. O Concerto começará às 22.00h.

Já na próxima semana, o dia 23 de Dezembro, contaremos com as contadas dos Ghazafelhos e seu espectáculo "Contos para escagarrinhar-se". A actuaçom esta programada para as 21.30h e terá um bilhete de 2 euros para sócios e 3 euros para nom associad@s.

Segunda-feira, 27 de Dezembro, o professor da EOI de Ferrol, Maurício Castro falará-nos das ideias lingüísticas de Carvalho Calero. A palestra começará às 20.30h.

No dia 29 de Dezembro o protagonismo será para a magia da mao de Fiz O Mágico com um espectáculo para crianças mas nom só. A entrada será de balde.

Já no dia 30 de Dezembro, e para fechar estas actividades, o gigante carvoeiro baixará das montanhas do Courel para repartir castanhas entre as crianças. O Apalpador sairá às 17 horas do Bairro de Esteiro e percorrerá, acompanhado da música das gaitas, várias ruas de Ferrol até chegar ao Bairro da Madalena.