Aguilhoar celebra ceia-despedida do atual local social

Centro social da Límia terá novo endereço nos próximos meses

Sexta, 31 Agosto 2012 09:55

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Aguilhoar - Da Aguilhoar queremos comunicar a iminente mudança localizaçom do nosso Centro Social. Após umha assembleia de carácter extraordinário que tivo lugar no passado sábado, 25 de agosto, os sócios e sócias da Aguilhoar decidimos por diferentes motivos mudar o local social.

Entre estes motivos está, de umha banda, a situaçom económica que desde os últimos messes vinha atavessando a nossa associaçom e, por outra, a limitaçom do atual local para trabalharmos adequadamente, levando-nos à necessidade desta mudança como início de um novo ciclo após sete anos de ativismo na comarca.

CEIA DE DESPEDIDA, sexta-feira 31 de agosto, às 22h00

Deste jeito, por razons técnicas, neste mes deixamos já o atual centro social, convocando a todos os e as associadas, bem como simpatizantes a umha ceia de despedida a sexta-feira 31 de agosto, às 22h00, onde aliás se projetará umha foto-reportagem deste ciclo que encerramos no local sito na rua Santa Marinha.

NOVO CENTRO SOCIAL, NOCA ÉPOCA

Sem polo momento adiantarmos os acordos e novas linhas de intervençom, da Aguilhoar comunicamos que nos próximos dias se começará a trabalhar na apertura do novo local social para poder continuarmos, a finais de setembro ou começos de outubro, com a nossa achega na libertaçom nacional e social da Galiza.