Ampla repercussom mediática da homenagem ao Zeca Afonso

A imprensa galega, espanhola e sobretudo portuguesa noticiou o evento organizado pola Gentalha do Pichel em parceria com o Núcleo do Norte da AJA

Segunda, 09 Novembro 2009 08:58

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Cartaz da homenagem

PGL - O evento Traz um Amigo Também, a particular homenagem da Gentalha do Pichel e o Núcleo do Norte da Associação José Afonso, logrou nom só um sucesso de participaçom, mas também umha notável repercussom mediática.

Jornais galegos como o GZnación, Galicia Hoxe, La Opinión ou o Diario de Pontevedra; portugueses como o Jornal de Notícias, o Correio do Minho ou o Destak e espanhóis como o ABC ou El Confidencial recolhêrom com maior ou menor amplidom e detalhe a homenagem a José Afonso.

Cartaz da homenagem

Xan López, Uxia Senlle, Luís Almeida, Xico de Carinho, Benedito, Antom Labranha, Juan Guitián e Arturo Regueira, junto com várias dúzias de pessoas da Galiza, Portugal e o Brasil lembrárom «o mais galego dos cantores portugueses». O visionado de vídeos e muita música completárom a festa.

Organizaçom

A festa-homenagem gestou-se há já uns meses quando um conjunto de entidades galegas e portuguesas decidírom juntar-se para celebrar a vida dos 80 anos de José Afonso, entre 2 de Agosto de 2009 e 1 de Agosto de 2010.

Na imagem da direita o Zeca num concerto na Corunha, com Xico de Carinho à harmónica.
Noutro concerto na Galiza, em Compostela, foi cantada pola primeira
vez a mais conhecida música do cantor português: 'Grándola, vila morena'

 

+ Ligaçons relacionadas: