Disponibilizado o áudio da palestra: ‘Encontros e desencontros da Literatura Galega com as Lusófonas’, por Carlos Quiroga

Director da prestigiosa revista Agália durante anos, Carlos Quiroga é hoje um referente no espaço literário galego e lusófono

Segunda, 01 Março 2010 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Carlos Quiroga

PGL – A Agrupaçom Cultural O Facho, da Corunha, disponibiliza no seu blogue o áudio e a crónica da última palestra organizada pola agrupaçom, proferida polo professor da USC, Carlos Quiroga.

Na sua intervençom, e perante umha sala lotada de público, o professor falou das relaçons literárias entre a literatura feita na Galiza com a do resto da lusofonia.

Oferecemos a seguir a crónica. O áudio pode ser escuitado na íntegra nesta ligaçom.

O professor da USC, Carlos Quiroga, ofereceu umha interessantíssima palestra sobre o encontro e desencontro entre a literatura galega e a lusófona na passada terça-feira, dia 23 de Fevereiro.

Na sua exposiçom o conferencista mostrou a existência de um permanente ziguezague entre a cultura galega e a dos países de fala portuguesa, em particular no ámbito literário. Desvendou como o encontro de Rodrigues Lapa com Castelao nos tempos da II República foi para o português um acordar para sempre cara o norte do Minho, e assim como o desencontro produzido no começo do actual período político post-franquista entre o filólogo português com Ramom Pinheiro. Também comentou como a existência da revista “Céltiga” levada polo minhoto Guerra serviu nos anos duros do franquismo para veicular tanto os escritores galegos com os do norte de Portugal como a estes para com os galegos.

Ao findar a sua exposiçom houvo um interessante debate.

 

+ Ligaçons relacionadas: