Em andamento as Jornadas «Jenaro Marinhas del Valle, Memória Viva dum Século de História da Galiza»

PGL disponibiliza gravaçom das conferências de abertura

Sábado, 15 Novembro 2008 12:08

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Henrique Rabunhal falou do perfil humano de Marinhas del Valle

PGL - No centenário do aniversário do nascimento do Membro de Honra da AGAL, Jenaro Marinhas del Valle, a Faculdade de Filologia da Crunha, a ASPG e o Concelho da Crunha, estám a organizar umhas Jornadas dedicadas a este galego exemplar, intituladas Jenaro Marinhas del Valle, Memória Viva dum Século de História da Galiza.

As jornadas incluem diversas actividades, entre as quais as representaçons teatrais de várias peças de Jenaro: o dia 21, no Teatro Colon, A Velada; e o dia 26, no Fórum Metropolitano, A Serpe e O Bosque. Todas estas representaçons vam ter lugar às 20h30 e a entrada é absolutamente de graça, por deferência da área de cultura do Concelho da Crunha.

Mas já foi no dia 11 de Novembro de manhá, na Faculdade de Filologia, que tivérom lugar os primeiros passos desta comemoraçom, com a vice-decana de Filologia, Teresa López, a apresentar os intervenientes no acto inaugural:

  • Maria Xosé Bravo, nos dias de hoje concelheira de Cultura na cidade herculina em que viveu Marinhas e que tanto amou, fijo uma primeira aproximaçom à figura de Jenaro.
  • Pilar Garcia Negro, estudiosa e investigadora das nossas letras, apresentou a figura sempre coerente de Marinhas del Valle e recordou a homenagem tributada a ele quando fijo os 90 anos.
  • O membro da AGAL José Maria Monterroso Devesa, uma das pessoas que tivo mais trato com Marinhas, falou do seu perfil literário e pessoal.
  • Henrique Rabunhal, que tem publicado diversos trabalhos na Agália em relaçom a Jenaro Marinhas, falou sobre o seu perfil humano.
  • Francisco Rodrigues, dirigente do BNG, falou da experiência por ele vivida nos anos sessenta e setenta do século passado ao encenar como labor de ensino a obra de Marinhas O Triângulo. Ateu.

O PGL disponibiliza o áudio na integra de todas estas intervençons, pois achamos serám de muito interesse para todos os nossos visitantes.

 

Descarregar MP3 [48 MB | 1 h 40 min]