Bieito Lobeira: «Por cada euro na promoçom do galego gastamos 230 na do espanhol»

O deputado do BNG denuncia que no PP «querem ver umha Galiza supeditada ao espanholismo»

Terça, 12 Maio 2009 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

O deputado nacionalista critica o uso perverso da palavra 'liberdade'

PGL - Bieito lobeira, deputado do BNG, denuncia numha entrevista para o blogue Meis, Caderno de Bitácoras, que «por cada euro que gastamos na promoçom do galego gastamos 230 euros na promoçom do espanhol» através do cinema em castelhano, do Instituto Cervantes ou do Ministério espanhol de Cultura.

Segundo Lobeira, o «quer o galego como idioma estrangeiro» mediante estratégias como a eliminaçom da nossa língua das provas de acesso à Administraçom pública. Deste jeito, critica o deputado, nom ficaria garantido o direito da cidadania a ser atendida na sua língua.

O porta-voz nacionalista denuncia também o «uso perverso do termo 'liberdade'» por parte do PP para assim relegar o galego. «Postos a ser livres, eu quero que com os meus impostos nom se pague à família real ou ao exército que use mísseis para matar gente», assegura Lobeira.

Para o deputado nacionalista, o PP está a instrumentalizar a língua em chave política, motivo polo qual estaria a trabalhar na direcçom de «anular um dos nossos maiores signos de identidade». Neste sentido, criticou que «eles querem ver umha Galiza anulada e supeditada ao espanholismo», o que confrontou com a visom nacionalista de que «umha Galiza lingüisticamente de seurepresenta mais liberdade para o País». «Para se aproveitarem da nossa terra preicsam umha Galiza submissa».

 

+ Ligações relacionadas: