Dez anos de Artábria

3.650 dias de trabalho polo reintegracionismo lingüístico, o monolingüismo social e na defesa da nossa cultura

Quinta, 25 Setembro 2008 17:29

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Detalhe do cartaz anunciador do programa de actos

PGL - X Anos de Fundaçom Artábria: 3.650 dias em galego!, eis a legenda com que o Centro Social trasanquês vai comemorar a partir deste 26 de Setembro, e durante as próximas semanas, uma efeméride de destaque. Música lusófona, conta-contos, lançamentos editorias, teatro e jantares de confraternizaçom completam o programa do evento.

Nesta altura, no seu blogue já adiantam parte das actividades previstas, embora informem que o programa ainda está incompleto. O primeiro acto dos agendados decorrerá nesta sexta-feira, 26 de Setembro, às 22h. Leo e Arremecaghona apresentará o livro Hai cu, editado por Xerais, acompanhado de um espectáculo definido como multimerda.

Já no sábado, 27 de Setembro, às 21h, o Restaurante Cantábrico, em Fene, será palco de umha grande ceia de confraternizaçom. «Celebrar estes dez anos de trabalho polo reintegracionismo lingüístico, o monolingüismo social e na defesa da nossa cultura» é a pretensom da mesma. Projecçons audiovisuais e música surpresa acompanharám o encontro.

No sábado, 4 de Outubro, às 22h, actuará por segunda vez na Artábria o multi-instrumentista brasileiro Sérgio Tannus. O preço do bilhete é de 3 euros para as pessoas nom sócias e 2 euros para @s sóci@s.

Na sexta-feira, 10 de Outubro, às 22h, o contador e actor viguês Cándido Pazó será que marcará presença. O preço do bilhete para o seu espectáculo é de 3 euros para pessoas nom associadas e 2 euros para as associadas.

Precisamente umha das conta-contos mais conhecidas da Galiza, Paula Carvalheira, actuará na Artábria na sexta-feira, 17 de Outubro, também às 22h. O preço do bilhete será também de 3 euros e 2 euros, respectivamente.

João Aveledo, autor do poemário Arceia, recentemente lançado sob a chancela da Fenda Editora, chegará ao Centro Social transanquês no sábado, 25 de Outubro. Nesse mesmo dia também estará na Artábria o actor galego Quico Cadaval e os seus contos. Será a partir das 22h e o preço do bilhete é de 3 euros para pessoas nom associadas e 2 euros para pessoas associadas.

Finalmente, na sexta-feria 31 de Outubro, às 22h, será tempo para o teatro, com a representaçom da peça Mentes Retelhadas, por parte da Associaçom Teatral Aturujo de Melpómene. O preço será de 2 euros para sóci@s e 3 euros para nom sóci@s.