Este fim-de-semana, Terractiva 08, festival das artes pola biodiversidade

Música, documentários, feira ambiental e muito mais hoje e amanhã em Arçua

Sábado, 18 Outubro 2008 07:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - Hoje começa Terractiva, o festival das artes pola biodiversidade que tem lugar cada ano em Arçua. Durante o sábado e o domingo as pessoas que se achegarem a esta localidade da Ulhoa poderám desfrutar do Galeuzca Musical, documentários, obradoiros de diversas matérias e da única feira ambiental da Galiza e que este ano tem como lema A Terra e a Cidadania som o nosso País.

As actividades iniciam-se desde hoje cedo, com os cursos que integram o Formaterra. As actividades continuarám na Feiractiva (a feira ambiental), onde se falará das propriedades das saquinhas ecológicas ou do envasamento de alimentos, entre outras matérias.

À tarde continuarám os cursos e a feira, além de começarem os colóquios sobre diferentes matérias (consumo responsável, contrapublicidade...), teatro, documentários e o Galeuzca Musical (com actuações dos galegos O Sonoro Maxín, os catalães La Troba Kung-Fú e os bascos Sorkun).

O domingo haverá actividades similares, pois continuam Formactiva e Feiractiva, colóquios variados (soberania alimentar, a educaçom ambiental...) e projecções de diverso tipo. Fecham o fim-de-semana de actividades domingo à noite os monologuistas Pedro Brandariz e David Amor. Cumpre assinalar também que ambos os dous dias haverá espaços dedicados para as crianças e os brinquedos, polo qual Terractiva é recomendado para todas as idades, sinalam da organizaçom.
Terractiva, festival ambiental de Arçua
+ Ligações relacionadas: