Lançamento em Arteijo de 'Galiza', obra póstuma de Manuel Maria

A vindoura apresentaçom será, já em 2011, na cidade de Lugo

Quarta, 29 Dezembro 2010 10:47

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - A A.C. Monte da Estrela apresenta hoje às 20h no Centro Cívico Cultural de Arteijo o livro Galiza, obra póstuma de Manuel Maria. Também aproveitarám para comunicar as últimas novidades acerca do projeto para a criaçom de umha casa-museu dedicada ao escritor chairego.

O ato contará com a presença do professor Xosé Ramón Freixeiro Mato e do secretário da Fundaçom Manuel Maria, Aniceto P. Nunes, além de Marica Campo e Alberte Ansede.

A obra foi já apresentada em Ferrol (30 de novembro), Corunha (1 de dezembro), Carvalho (2 de dezembro) e Santiago (14 de dezembro). Após Arteijo será a vez de Lugo, a dia 19 de janeiro de 2011, às 20h, no auditório da Deputaçom Provincial.

Galiza é umha síntese da história e da geografia galega, combinando a descriçom com diálogos ficcionados que esboçam "desde a distância da Galiza emigrante umha imagem entre real e bucólica do país sonhado", indica o site web da Fundaçom Manuel Maria. Portanto, esta obra tem também umha "vocaçom didática" e vai dirigido tanto a um público geral com interesse nalguns aspetos do passado e presente da Galiza como, "de modo especial", a um público juvenil, pois jovens som os protagonistas da obra.

Galiza reproduz um texto mecanografado polo autor que estava guardado no seu arquivo pessoal e sem dataçom. Porém, após a sua leitura é possível situar a escrita original por volta de 1986 ou 1987, aclaram da Fundaçom. Porém, apesar do tempo que se passou, "a obra conserva todo o seu valor e atualidade".

 

+ Ligaçons relacionadas: