Lançamento em Monforte de 'Ayes de mi País', o primeiro cancioneiro musical galego

Sábado dia 8 às 20h30, com participaçom de José Luís do Pico e Isabel Rei · Haverá também um recital de guitarra sobre temas do cancioneiro

Sexta, 07 Janeiro 2011 12:12

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - O Paço de Tor, em Monforte, é o lugar escolhido para apresentar a 8 de janeiro Ayes de mi País, o primeiro cancioneiro musical galego. Trata-se de umha ediçom de José Luís do Pico e Isabel Rei Sanmartim, publicado pola editora Dos Acordes com a colaboraçom com aCentral Folque e a AGLP.

O ato, que iniciará às 20h30, contará com a participaçom de Do Pico Orjais e Isabel Rei, e haverá também um recital de guitarra sobre temas do cancioneiro.

Precisamente, foi nos ambientes da fidalguia dos paços «onde se desenvolvêrom as sensibilidades e se interpretavam estes temas», lembram de aCentral. Marcial Valladares, autor do cancioneiro, e a sua família, mantinham este costume no paço de Vila-em-Costa, na Estrada, e foi graças ao trabalho de campo e ao seu relacionamento com inteletuais e músicos da época que logrou formar umha coleçom de cantigas e melodias que só agora se publicam na íntegra.


+ Ligaçons relacionadas: