Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata 2013

Teresa Moure, madrinha da sétima ediçom do evento

Quinta, 23 Maio 2013 08:10

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Teresa Moure é a madrinha do evento

PGL - No sábado, dia 25 de maio, terá umha nova ediçom do Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata (DdoOLeR) - XIII Dia Internacional da Toalha, que este ano atinge a sétima ediçom. Desta volta, a madrinha do evento é a escritora Teresa Moure, quem há poucas semanas convulsionou a cultura institucional ao anunciar o passo «às filas do NH». Cumpre lembrar que o DdoOLeR tivo também em anos passados ilustres padrinhos e madrinhas, como Ugia Pedreira, Carlos Quiroga, Comba Campoi, Carlos Valcárcel, Quico Cadaval ou João Guisán.

Com motivo do DdoOLeR 2013, a madrinha, Teresa Moure, publica o manifesto Quatro imagens autênticas e uma só revolta interior. É umha publicaçom por entregas da qual já aparecem três das quatro partes no blogue do evento.

A seguir, reproduzimos o programa do evento:

A PARTIR DAS 20H (LG. MASSARELOS):

* JOGOS DE TOALHAS (EXIBIÇÃO)
* ESCRACHO AO ILG
* PREGÃO x TERESA MOURE

A PARTIR DAS 22H (C.S. O PICHEL):

* TOWEL PARTY
- PREGÃO x TERESA MOURE (R)
- Portugaleoke, DJs & VJs
- Caipirinha, -oska, -íssima, -ega, -ão
- Surpresas

25 DE MAIO, SAÍMOS DO ARMÁRIO!!!

COLABORAM: AGAL e A Gentalha do Pichel

 

A toalha

A toalha é o símbolo do DdoOLeR por um duplo motivo. O primeiro, que muitas pessoas tomárom contacto com a variante portuguesa da nossa língua «indo mercar toalhas a Valença do Minho e outras localidades do norte de Portugal», assinalam os promotores da iniciativa. O segundo, que foi um 25 de maio quando faleceu Douglas Adams, autor d'O Guia do Mochileiro das Galáxias, no qual se mencionava a toalha como elemento imprescindível de todo aventureiro... motivo polo qual os seguidores de Adams criárom o Dia Internacional da Toalha (XIII ediçom já), que na Galiza se une ao Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata.

 

+ Ligações relacionadas: