João Camargo apresenta na Corunha 'Que se lixe a troika'

Sexta, 28 Junho 2013 10:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - Hoje, às 20h do serão, João Camargo apresenta no CEIP Curros Henriques da Corunha o livro Que se lixe a troika. Umha hora antes, no mesmo lugar, o ativista manterá um encontro com os movimentos sociais.

Na organizaçom do evento participam Adega, A. C. Alexandre Bóveda, Aseembleia de Desempregad@s, A. V. de Monte Alto, BNG, Comités, CIG, Galiza Nova, Plataforma Galega em Defesa do Ensino Público e Ve-la Luz.

Que se lixe a troika

As análises contidas no livro de Camargo explicam, de modo acessível, como foi engendrada a crise financeira. Entregue a si próprio, depois de ter neutralizado o direito nacional e internacional que de algum modo o controlava, o capital financeiro nacional e internacional envolveu-se em aventuras financeiras que geraram lucros fabulosos para os seus protagonistas. Quando as condutas «irresponsáveis», «moralmente repugnantes», e mesmo «criminosas» finalmente deram para o torto, o capital financeiro mais umha vez capitalizou no controle que tinha assumido sobre as instituições públicas para continuar a prevalecer sobre a cidadania. Destarte, o gigantesco enriquecimento ilícito que gerou a crise continua sob a forma de resgates e recapitalizações bancárias supostamente para 'resolver' a crise.