Todo um mês de atividades para festejar o 15º aniversário da Artábria

Quarta, 09 Outubro 2013 07:42

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Fundaçom Artábria - Depois do XIII Festival da Terra e da Língua as atividades da Fundaçom Artábria continuam. O mês de outubro vem carregado de atividades para festejar os quinze anos do nosso coletivo. Quinze anos de trabalho pola defesa da cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos do nosso País. É com este motivo, que organizamos umha série de atividades para dar conteúdo ao programa previsto para celebrar esta data tam assinalada. Ei-lo!

Na sexta-feira 11 de outubro o Mago Fiz (re)voltará à Fundaçom Artábria com o seu espetacular espetáculo de magia. Será às 22hs e a entrada gratuíta.

Teresa Moure apresentará o seu último trabalho o poemário Eu violei o lobo feroz na quinta-feira, 17 de outubro, às 20.30h.

Na sexta-feira 18 de outubro, às 22.30hs, chegam desde a comarca de Trasancos o grupo de ska Tardepiache. Com certeça darám muita festa! Ah e é de graça!

E ao dia seguinte, 19 de outubro, continuamos com a música. Desta vez decorrerá no Centro Social umha das nossas míticas foliadas artábras com a presença dos grupos: Ferozes da Galgueira, Xente Nova e Alén de Ancos. Traz o teu instrumento e soma-te à festa!

No sábado 26 de outubro decorrerá a ceia do 15 aniversário. A ementa será Polvo à Feira, Presunto à feira com cachelos. De sobre-mesa bolo de aniversário. O preço da ementa é de 12 euros e já podes fazer a tua reserva no Centro Social.
E depois da ceia... Bingo musical de medo!!!

Para finalizar as atividades do aniversário celebraremos a noite do Sahmain com um obradoiro de cabaças, liscos e castanhas. Os contos desde o campo-santo com Raulinsteim do Metal fecharám umha noite de honra aos defuntos.