Lançamento em Ourense do livro 'Falar a ganhar, O valor do galego'

Livro composto por uma série de artigos e entrevistas em que os autores e entrevistados falam da vantagens económicas e oportunidades empresariais que proporciona o galego nos negócios internacionais

Quarta, 11 Dezembro 2013 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL- Quinta-feira, 12 de dezembro, às 19h00, é a apresentaçom na Vento do Sul de uma das publicações mais recentes da ATRAVÉS|EDITORA: Falar a ganhar. O valor do galego. No lançamento estaram presentes o coordenador, Manuel César Vila  e José Ramom Pichel, entrevistado.

Livro composto por uma série de artigos e entrevistas em que os autores e entrevistados falam da vantagens económicas e oportunidades empresariais que proporciona o galego nos negócios internacionais. Manuel César Vila conduz-nos pelos cinco continentes através de relatórios, entrevistas e experiências de um leque pessoas de campos diversos que, como ele próprio diz na contracapa do livro, já estam a usufruir a vantagem de falar galego.

Partindo da ideia de nom esconder a verdadeira dimensom e potencialidade da nossa língua é que surge este livro polifónico e com diferentes formatos. Ambos os aspetos servem para mostrar à sociedade galega a dimensom internacional da nossa língua e as potencialidades que este facto fornece. A pluralidade de vozes implica a participaçom no projeto de pessoas procedentes de diferentes âmbitos de atividade: a política, a economia, a engenharia, a informática, a banca, a empresa, a universidade, o ensino, a música, a cultura, a dança, o teatro, etc. Com a incorporaçom de diferentes formatos, a intençom última era expressar da melhor maneira possível as experiências e as opiniões das vozes anteriores. Assim, do livro fazem parte relatórios, entrevistas e narrações breves sobre experiências pessoais, para além dos desenhos do Xico Paradelo.

O Coordenador:

altManuel César Vila nado no bairro compostelano de Sam Lázaro no verám de 1967. Durante estes últimos três anos e meio foi tesoureiro da AGAL e lecionou aulas de administraçom de empresas no IES Macias o Namorado de Padrom.

Com catorze anos começou a colaborar na associaçom de vizinhos do bairro e uns anos depois, os mais jovens constituíram uma associação juvenil. Daquela altura é a afiliaçom política ao nacionalismo galego e uns anos mais tarde à CIG.

É licenciado em Ciências Económicas pola USC e anos depois tirou a licenciatura de Administraçom e Direçom de Empresas, assim como o Diploma de Estudos Avançados em Economia, também na mesma universidade.

Na atualidade, fai parte do Conselho da AGAL, do Conselho Federal da CIG-Ensino e da sua Executiva na comarca de Compostela.

 

+ Ligaçom relacionada: