Lançamento em Compostela do novo trabalho de Dionísio Pereira

No lançamento estarám Dionísio Pereira, Lourenzo F. Prieto e Miguel R. Penas

Terça, 17 Dezembro 2013 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - A Livraria "Ciranda, à volta do português" de Santiago de Compostela (rua da Travessa nº7, res-do-chão) será o cenário na quarta-feira 18 de dezembro, às 20h, do lançamento do ensaio histórico de Dionísio Pereira Emigrantes, exilados e perseguidos. A comunidade portuguesa na Galiza (1890-1940), publicado na ATRAVÉS|EDITORA . O autor estará acompanhado polo catedrático de História Contemporânea Lourenzo Fernández Prieto e polo presidente da AGAL, Miguel R. Penas.

Esta nova obra de Pereira é um trabalho enquadrado no exercício da história transnacional que apresenta as conseqüências que o processo de perseguiçom e aniquliaçom política perpetrado polos executores do golpe de Estado de julho de 1936 tivo para os cidadãos de origem portuguesa residentes ou exilados na Galiza. A identificaçom deste coletivo, integrado secularmente na sociedade galega, e a descoberta da sua importância naquele contexto repressivo permitem umha nova abordagem da sua presença como corrente migratória, do seu grau de integraçom laboral e social e também avançar na caracterizaçom das perseguições perpetradas polos golpistas.

Dionísio Pereira (Corunha, 1953) é licenciado em Ciências Económicas pola Universidade de Santiago de Compostela (USC). Investigador especializado na história dos movimentos sociais na Galiza contemporânea; entre 2006 e 2013 participou no projeto de pesquisa interuniversitária “Nomes e Vozes”, encabeçado pola USC. Nos últimos tempos também trabalhou no campo da história e da cultura marítima da Galiza, formando parte entre 2011 e 2013 do projeto “Patrimoni etnològic, societat i cultura marítima” (PESCUM), liderado polo Institut Català de Recerca en Patrimoni Cultural (Instituto Catalão de Pesquisa em Património Cultural).