Sábado decorre undécima ediçom dos Cantos na Maré

Único Festival Internacional da Lusofonia ultrapassa primeira década de vida

Sexta, 10 Janeiro 2014 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - Sábado, dia 11 de janeiro, terá lugar em Ponte Vedra a undécima ediçom do Festival Internacional da Lusofonia - Cantos na Maré. A partir das 21h, quem se aproximar do palácio da cultura poderá desfrutar da música de Luiz Caracol, Amancio Prada, Gabriela Mendes, Xosé Manuel Budiño e Vítor Ramil.

Mais um ano, a direçom artística do evento corresponde à cantora Uxía, rosto e ícone do festival, quem anunciou recentemente que aspira a converter Cantos na Maré num «projeto itinerante» que percorreria outros países lusófonos. À frente da direçom musical repete Paulo Borges.

Venda de bilhetes

Os bilhetes podem-se comprar antecipadamente no serviço de venda online Servinova por 28€ ou ligando para o +34 902 504 500.

As origens dos Cantos na Maré

Segundo a própria Uxía, as origens do festival estám em 2003, quando a Concelharia de Cultura de Ponte Vedra lhe encarregou elaborar um modelo de festival. A partir daí, ediçom após ediçom foi-se consolidando um projeto cultural pioneiro que "a través da língua e da música traça um mapa comum entre os territórios da Lusofonia que compartem raízes".

Desde o começo, Cantos na Maré "evidencia que desde a língua galega se podem tender pontes que nos acheguem a outras culturas emergentes, à vez que situam a nossa cultura no mundo".

Um festival destas caraterísticas é o melhor modo "de fundir os diversos géneros musicais e ritmos filhos da galeguia como se fossem da família: samba, morna, choro, alalá, rumba e baião aproveitando o legado musical que os galegos levaram além mar", assinalava Uxía.

 

 

+ Ligações relacionadas: