Voltam as ceias-concerto da SCD do Condado com o folk rústico da Bagunda

Este sábado na Casa da Cultura de Salvaterra de Minho

Sexta, 24 Janeiro 2014 07:08

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - A Bagunda promete “folk rústico para mover os pés” para a ceia-concerto que este sábado organiza a Socidade Cultural e Desportiva (SCD) do Condado. O objetivo desta atividade, ademais de passar um bocado agradável, é a angariação de fundos para a organizaçom do vindouro Festival da Poesia no Condado.

Esta primeira ceia do ano, que terá lugar sábado, 25 de janeiro, na Casa da Cultura de Salvaterra de Minho (Rua Rainha Dona Urraca, s/n), abre um ciclo de atividades que a SCD do Condado irá anunciado ao longo do ano e que incluem música, teatro, artesanato, formaçom ou festas populares.

 

A ceia de amanhã sábado começa às 21:30 h. e inclui sopa, guisado de luras com patacas, torta de maçá e vinho do Condado. Ao finalizar, e chegado de Vigo, o grupo A Bagunda oferecerá o seu folk “autóctone republicano” para mover os pés de todas as pessoas assistentes à ceia. A SCD anima o público a levar os seus instrumentos para umha repichoca ao final da atuaçom.

As ceias-concerto de 2014 incluem umha novidade: a entrada para pessoas desempregadas. Se o preço da entrada for de 12 euros, os trabalhadores e trabalhadoras desempregadas podem acessar com um preço reduzido de 8 euros. A SCD do Condado que solidarizar-se com esses 21,28% de povoaçom galega em idade ativa que nom pode acessar ao trabalho pondo-lhe um pouco menos complicado participar nesta actividade.

A reserva de entradas pode efectuar-se escrevendo para o endereço de correio electrónico info[@]scdcondado.org ou ligando para o 646 959 587.