Furancho Sementeiro no 'Malaherba' em Mata Má

Contos, obradoiros, gastronomia, música e convívio

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - O grupo promotor da Semente Vigo, o segundo centro criado de forma autogerida e popular ao abrigo do projeto Escolas de Ensino Galego, organiza entre os dias 30 de janeiro e 1 de fevereiro o Furancho Sementeiro no Malaherba em Mata Má.

O programa de atividades começará quinta-feira, dia 30, às 18h00, com conta-contos infantil. Já na sexta, dia 31, às 18h00, continuará a sessom de contadores de estórias com O Señor Garavato Torta; logo a seguir, às 21h00, terá lugar a atuaçom dos Beretes de Chapela e as Pandereteiras do Lume.

As atividades multiplicarám-se no sábado, 1 de fevereiro, com o obradoiro artesanal marcado para as 12h00; a sessom vermute, às 13h00; e os petiscos solidários amenizados por Servando Barreiro, às 21h00.

Todas as actividades infantis som de graça. A ementa dos petiscos solidários do sábado é: tortilha, empadas vegetarianas ecológicas da Natália, húmus do Roi, salsichom e crema do Monte Cabalar, chouriços, lentilhas vegetais, pam, vinho e outras bebidas, tortas e café. O prezo é de 10€ para pessoas sócias e 12€ para nom sócias. Cumpre reservar antes de quarta-feira, 29 de janeiro, no correo sementevigo[@]gmail.com ou ligando para o 650028633.

Semente Vigo encoraja as leitoras e leitores do PGL a se tornarem sócias e sócios para podermos fazer realidade o sonho dumha Escola Semente em Vigo neste ano. É só preencher a  ficha anexa e enviar assinada para sementevigo[@]gmail.com (agradecem que o pessoal informe igualmente do IBAN da conta bancária).

 

+ Ligaçons relacionadas: