Ateliê pedagógico em Ferrol sobre cultura brasileira

A atividade está marcada para o dia 24 de fevereiro às 18 horas na Escola Oficial de Idiomas de Ferrol

Segunda, 24 Fevereiro 2014 07:57

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Diário Liberdade - Nesta segunda-feira o departamento de português da Escola de Idiomas de Ferrol organiza a palestra “Uma trilha pela cultura brasileira” do professor Diego Bernal Rico. O evento visa aprofundar no conhecimento do que é o maior país de língua portuguesa do mundo e mostrar para o público da capital de Trasancos a riqueza multicultural do gigante da América do Sul.

O obradoiro está dividido em seis blocos cujos conteúdos abrangem diferentes temáticas sobre o Brasil: geografia, história, música, desportos, natureza e artes. Cada bloco temático conta com teoria e exercícios que serám feitos em grupos durante os 60 minutos de duraçom programados para a conferência.

Dados biográficos

Diego Bernal Rico é licenciado em filologia galega pola Universidade da Corunha, foi técnico de normalizaçom lingüística nas Cámaras Municipais de Monfero e Minho, bolseiro do Instituto Ramom Pinheiro no projeto do Corpus do Galego Atual dirigido polo acadêmico Guillermo Rojo e professor de língua galega na Escola Oficial de Idiomas Jesus Maestro de Madrid. Nos últimos três anos morou no Brasil onde trabalhou como professor-leitor de língua, literatura e cultura galegas no departamento de português da Universidade do Estado do Rio de Janeiro. Autor do livro infantil A estória do Apalpador. O carvoeiro Mágico do Courel, é guitarrista da banda de rock Avante! e colaborador habitual de artigos de opiniom nos jornais digitais Portal Galego da Língua e Diário Liberdade.