Fundaçom Artábria homenageará Carvalho Calero o próximo 30 de março

Segunda, 24 Março 2014 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Fundaçom Artábria - No próximo dia 25 de março, cumpre-se o vigésimo quarto aniversário do passamento do inteletual ferrolano Ricardo Carvalho Calero.

Da Fundaçom Artábria, como entidade que nasce, em grande parte, para continuar com o legado deixado por Carvalho, aproveitamos para lembrar mais um ano a sua obra e reivindicar as suas ideias com um ato de Homenagem, que decorrerá ao pé da sua casa natal, na rua de Sam Francisco, nº51, no bairro de Ferrol Velho no domingo, 30 de março às 17hs e que contará com umha oferta floral, diversas intervençons e um recital poético.

O ato será apresentado polo companheiro Xende Lopes Teixeiro, da Diretiva da Fundaçom Artábria. A poesia chegará da voz de Antia Cortiças, Teresa Moure, Miguel Vento de Trasancos e Elia Rico.

De Loureda, chegam Alberto Pombo e Diego Bernal, que musicarám o poema "Todo termina mal".

Vítor Santalha, em representaçom da Fundaçom Artábria, intervirá para fechar o ato.

Este ano, a nossa homenagem estará marcada por duas questons ligadas à figura do professor ferrolano. Por umha parte, a situaçom da casa natal de Ricardo Carvalho Calero a ponto de ruir definitivamente; e por outra, umha nova campanha por reivindicar o Dia das Letras para Carvalho.