Universidade do Minho convoca XXI ediçom do curso de verão de PLE

As inscriçons podem-se realizar até 1 de julho e o curso desenvolverá-se de 1 a 23, incluindo atividades culturais além das formativas

Sexta, 06 Maio 2011 08:43

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - A Universidade do Minho, situada na regiom limítrofe com a Galiza, organiza umha nova ediçom do curso de verão Português Língua Estrangeira (PLE). Esta instituiçom é considerada atualmente umha das mais prestigiosas de Portugal. Fundada em 1973, conta com dous grandes polos: o Campus de Gualtar (Braga) e o de Azurém (Guimarães).

As inscriçons poderám ser feitas até o dia 1 de julho na ficha de inscriçon on-line no correio eletrónico que figura no pé desta notícia. O curso é  lecionado em três níveis: iniciaçom,  aperfeiçoamento, aperfeiçoamento +, com umha carga horária letiva total de 70 horas cada um deles.

Na propina que se requer para a inscriçom em dito curso incluem-se também aulas, materiais de apoio, visitas de estudo e outras atividades culturais, junto com a certificaçom final. Para a obtençom de dito certificado comprovativo da assiduidade e dos níveis atingidos é obrigatório a freqüência de um mínimo de 75% das aulas lecionadas. O curso está creditado em 6 ECTS.

Se precisarem informaçom sobre bolsas ou alojamentos devem-se dirigir à Secretaria do Babelium-Centro de línguas da Universidade do Minho, centro que facilita informaçons sobre alojamentos nas residências universitárias.

 

+ Ligaçons relacionadas: