Concurso internacional da imagem-ícone para o 1º Encontro de Escritores da Lusofonia

Últimos dias para participar, pois o prazo finaliza a 26 de maio

Quinta, 19 Maio 2011 08:13

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - Até 26 de maio é possível participar no Concurso internacional da imagem-ícone para o 1º Encontro de Escritores da Lusofonia. Com a iniciativa pretende-se a criaçom  dumha imagem que será veículo de comunicaçom e divulgaçom do evento, a realizar-se nos dias 29, 30 e 31 de julho no Palácio da Brejoeira (Monção).

No encontro participarám escritores de renome da literatura europeia, africana e americana em língua portuguesa. As propostas para dita imagem poderám ter caráter bidimensional ou tridimensional. O concurso estará aberto ao público nacional ou internacional em geral. Os correios enviados datados e a obra devidamente fechada e acondicionada na receçom do Palácio da  Brejoeira.

Os resultados do concurso serám anunciados no dia 6 de junho de 2011 na página oficial do facebook, Palácio da Brejoeira. Os Premiados serám contactados por correio eletrónico

A avaliaçom polo júri conta terá em conta os seguintes requisitos: Criatividade, originalidade, adequaçom ao tema, legibilidade e capacidade de síntese. Este júri estará compostos polo Administrador do Palácio da  Brejoeira, o presidente da Câmara Municipal de Monção, um escritor, um Artista Plástico, um Professor da Universidade do Minho e um professor da Universidade de Vigo. O júri reserva-se o direito de nom atribuiçom de prémio, no caso de nengumha proposta a concurso preencher os requisitos mínimos de qualidade.

Os prémios se adscrevem as seguintes categorias: 1º prémio, quantia de 500 euros, 2º prémio, 250 euros, 1º mençom honrosa, 2º mençom honrosa.

Para qualquer resoluçom de dúvidas surgidas sobre dito regulamento, será efetuada pola  Assessoria da Casa das  Artes através do e-mail: casadasartes[arroba]palaciodabrejoera.pt.