Escola Semente abre convocatória para duas vagas de trabalho

Os currículos devem ser endereçados por correio eletrónico antes de 30 de setembro

Sexta, 23 Setembro 2011 08:22

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - A escola Semente, primeira escola de ensino em galego, abre convocatória para duas vagas de trabalho, umha a jornada completa e a outra a meia jornada, para a escolinha e a ludoteca. A seguir listamos os requisitos que deverám cumprir as pessoas que aspiram à vaga a jornada completa, bem como os elementos que serám valorados no processo de seleçom.

Para a vaga a jornada completa será requisito ter a titulaçom de mestre/a em educaçom infantil, bem como um compromisso ativo com a língua e qualidade na sua expressom oral. Valorizará-se formaçom em questons de género, titulaçom de técnica/o superior em educaçom infantil, participaçom em movimentos sociais, experiência, vinculaçom com o projeto Semente e conhecimento doutras línguas (especialmente inglês).

Miúdas jogando na escola Semente no dia de portas abertas

Para a vaga a meia jornada será necessário ter formaçom relacionada com a educaçom e a animaçom social (mestre/a, educador/a social, psicopedagogo/a, técnico/a superior em educaçom infantil, técnico/a superior em animaçom sociocultural) e um compromisso com a língua e qualidade na sua expressom oral. Também se valorizará a formaçom em questons de género, a participaçom em movimentos sociais, a experiência em animaçom, a vinculaçom com o projeto Semente e o conhecimento doutras línguas (especialmente inglês).

Instantáneo na jornada de portas abertas

Os currículos devem ser endereçados para curriculos[arroba]sementecompostela.com antes de 30 de setembro.

 

+ Ligaçons relacionadas: