Ainda é possível inscrever-se em português nas EOI

A inscriçom de novo alunado para cobrir as vagas que nom fôrom ainda ocupadas começará a dia 3 de outubro e prolongará-se até o dia 14

Quinta, 29 Setembro 2011 10:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - Embora o processo de matrícula esteja já avançado, ainda é possível inscrever-se em português em todas as Escolas Oficiais de Idiomas da Galiza até o dia 14 de outubro.Neste momento, algumhas escolas encontram-se a formalizar a inscriçom dos alunos que já se tinham pré-inscrito anteriormente.

Nestes centros, a inscriçom de novo alunado para cobrir as vagas que nom fôrom ainda ocupadas começará a dia 3 de outubro e prolongará-se até o dia 14. Noutras escolas, porém, já começárom a inscrever novo alunado, de maneira que se alguém estiver interessado nesta possibilidade de adquirir outras variedades do galego no mundo, deverá consultar a situaçom da sua escola em particular (proporcionamos abaixo as ligaçons a cada umha delas).

Para o novo alunado existem várias possibilidades. Caso tenham estudado português previamente, terám de perguntar nas secretarias das escolas se podem aceder a anos letivos que nom sejam o Básico. Por exemplo, Filologia Portuguesa dá direito a aceder a Avançado 2, enquanto Filologia Galega, Galego-Portuguesa ou a Licenciatura em Traduçom e Interpretaçom com o português como 1ª língua dá acesso a Avançado 1.

No entanto, o acesso mais freqüente será o de Básico (quer Básico 1 quer Básico Integrado, dependendo das escolas). Em termos de aquisiçom da língua, esta possibilidade costuma ser a mais interessante para o novo alunado, umha vez que é neste nível que se adquirem os conhecimentos fonéticos e lexicais que distinguem as falas luso-brasileiras das galegas. Neste nível, a maioria das escolas oferecem a possibilidade do freqüentar as aulas em várias faixas horárias, tanto de manhá como de tarde. Ainda, tanto o nível básico como o intermédio (que noutras línguas se estudam em dous anos cada um) som oferecidos integrados (isto é, num só ano cada um deles) por várias EOI, de maneira que é possível obter o nível B1 de português em só dous anos.

O alunado de português nas EOI galegas tem vindo a aumentar de forma espetacular nos últimos anos, duplicando a matrícula num só ano em muitos centros. O preço da matrícula (por volta dos 100 euros por ano) e os numerosos recursos disponibilizados convertem as escolas num dos modos mais estimulantes e baratos de aproximar-se da nossa língua no mundo.

 

+ Ligaçons relacionadas: