A Revolta pede ajuda económica para pagar gastos do ataque sofrido

O valor dos bonos é de 2€. Estarám à venda nos próximos dias no centro social «e nos distintos atos da comunidade nacional galega», indicam

Terça, 12 Junho 2012 08:04

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - O local social viguês A Revolta emitiu uns bonos de ajuda para as pessoas interessadas em ajuda o local social, que há só uns dias sofreu um ato de sabotagem que causou importantes danos nas instalaçons e nos materiais.

O valor dos bonos é de 2€. Estarám à venda nos próximos dias no centro social «e nos distintos atos da comunidade nacional galega», indicam.

Segundo explicam da Revolta no seu website, o ataque produziu-se ao redor das seis da manhá da passada sexta-feira. A pessoa ou pessoas que cometêrom o ato escachárom a janela e deitárom líquido inflamável no interior, prendendo-lhe posteriormente lume. Do centro social agradecem a colaboraçom vicinal, pois « incêndio foi sufocado graças aos vizinhos, que alertárom a tempo do perigo».

Da Revolta lamentam que o ataque provocou a destruiçom «da maior parte do material à venda no centro social, tanto nosso como de muitos coletivos sociais da cidade e do País».