CS Mádia Leva! de Lugo ganha o III Concurso Ángelo Casal da Galicola

Em segundo lugar quedou o CS Arredista, de Compostela

Quarta, 04 Julho 2012 06:33

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Galicola - Após o reconto de etiquetas depositadas nas urnas dos centros sociais, e enviadas ao endereço da Galicola, já temos ganhadores do III Concurso Ángelo Casal da Galicola: os projetos apresentados polo CS Mádia Leva! de Lugo (acondicionamento do seu novo local social) e CS Arredista de Compostela (curso de galego para migrantes).

Agora a Galicola porá-se em contato com eles para entregar-lhes o prémio, o dinheiro acumulado no Fundo polo Galego, que repartirám entre os dous projetos.

Votos e prémio

O número de votos (em forma de etiquetas) recebidos neste ano foi inferior ao do ano passado, mas superior ao da primeira ediçom do concurso. O CS Mádia Leva! logrou reuniur mais de 500 votos, seguido mui de longe polo CS Arredista, que juntou 147. A muita distáncia ficárom os outros projetos apresentados neste ano: Associaçom Galega da Língua (AGAL), Galiza Contrainfo, Dioivo, Gentalha do Pichel, Galizalivre.org, Agrupación Cultural Avantar, A Revoltaina Cultural da Beira de Bergantinhos e O Son do Chafarís.

O prémio volve aumentar nesta ediçom, chegando aos 700 euros (no primeiro ano a quantia do mesmo foi de 356, e no segundo de 644). O dinheiro do prémio terá que ser destinado integramente aos projetos que as associaçons apresentárom ao concurso. Além de patrocínios concretos, a Galicola financiou já, através do Concurso Ángelo Casal, os projetos normalizadores da Mocidade pola Língua, CS A Revolta, CS A Revira, e agora CS Mádia Leva e CS Arredista.