Tiago Pereira trata as relações entre Galiza e Portugal a partir da música com 'Não Lugar'

O português Pedro Calado virá descobrir a música galega, e o galego Davide Salvado fará o equivalente em Portugal

Segunda, 03 Setembro 2012 07:10

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Através deste intercâmbio musical pretende-se pôr em causa de que forma as fronteiras geográficas dividem ou nom a identidade sonora dos lugares raianos

PGL - Entre a Galiza e o norte de Portugal existem óbvias semelhanças, mas pouco se tem investigado sobre como esta proximidade geográfica e cultural se reflete numha identidade sonora comum. É precisamente esta matéria a que centra Não Lugar, um documentário do português Tiago Pereira com a colaboraçom da galega Aitana Eanes na produçom.

O filme acompanha o périplo do músico português Pedro Calado à descoberta do património musical tradicional da Galiza, ao mesmo tempo que o galego Davide Salvado fará outro tanto em Portugal. Nos dous casos, as recolhidas musicais terám a preocupaçom de incluir as paisagens e ambientes sonoros topados, sempre dando protagonismo aos informantes.

Através deste intercâmbio musical pretende-se pôr em causa de que forma as fronteiras geográficas dividem ou nom a identidade sonora dos lugares raianos.

Cada músico toca as suas influências, daí que se tenha escolhido dous músicos (Calado e Salvado) com diferentes percursos e experiências musicais. Ainda, foram-lhes trocadas as voltas, indo o galego a Portugal e o português à Galiza.

O filme, ainda nom finalizado, estará construído essencialmente por música sem entrevistas ou voz em off, apenas a própria experiência vivida polos dous protagonistas. Um documentário de procura e de contra-ponto, mostrando realidades que, ainda que diferentes, serám muito semelhantes.

 

 

Trailer de Não Lugar

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.