Na próxima semana inicia o juízo contra ativistas pró-galego

Entre os atos de solidariedade previstos cabe assinalar o que convoca NÓS-UP para o dia 23 às 9h, diante dos julgados de Compostela, no bairro das Fontinhas

Quinta, 18 Outubro 2012 08:07

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Detençom de um dos ativistas pró-galego, espancado polos fardados

PGL - Várias organizações informam de que entre os dias 23 e 26 de outubro decorre nos julgados de Compostela um julgamento contra umha dúzia de ativistas que a 8 de fevereiro de 2009 se manifestárom contra Galicia Bilingüe, organizaçom contrária à normalizaçom do galego.

Entre os atos de solidariedade previstos cabe assinalar o que convoca NÓS-UP para o dia 23 às 9h, diante dos julgados de Compostela, no bairro das Fontinhas.

Naquela altura, no PGL publicou-se umha alargada reportagem, incluindo material fotográfico, que demonstra a desproporçom da atuaçom policial, que acabou com dúzias de pessoas com ferimentos, além das pessoas detidas e das que agora serám julgadas. Também cumpre assinalar que numerosas pessoas recebêrom sanções de 600€ ou mais polo simples facto de terem sido identificadas polos fardados. Nalguns casos lográrom demonstrar a sua inocência —isto é, as denúncias formuladas contra eles demonstrárom ser falsas, mas sem conseqüências para os denunciadores—, mas em muitos outros as sanções fôrom firmes pola ausência de materiais fotográficos ou audiovisuais com que acompanharem as alegações.

 

+ Ligações relacionadas: