Internet comemora o seu 40 aniversário

Um teste de umha rede militar Arpanet, motivado pela Guerra Fria, deu lugar à internet

Quinta, 03 Setembro 2009 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL – Hoje, quarta feira dia 2 de setembro, a Internet completa 40 anos desde o surgimento em 1969, do projecto Arpanet, precursor da rede tal como hoje é conhecida.

No projecto que deu lugar à Internet nom estavam envolvidas mais do que vinte pessoas, que tal dia coma hoje, de há 40 anos, passárom dados volumosos por meio de um cabo cinzento de cinco metros entre dous computadores. Sucedeu num laboratório da Universidade da Califórnia, nos Estados Unidos com motivo da Guerra Fria, num projecto militar dos EUA para o envio de dados.

Quase 2 meses depois, o dia 29 de outubro, as mesmas pessoas conseguiriam enviar a primeira mensagem de um computador, situado na Universidade da Califórnia, a outro, situado na de Stanford. Os investigadores tencionavam enviar a palavra ‘login’, mas só conseguirom enviar ‘lo’. Para muitos, este é o autêntico dia do nascimento da internet. Nom obstante, a data do aparecimento tem gerado alguma polémica, pois nom é consensual que o início da Internet coincida com a primeira transferência de dados, entre outras cousas porque, por exemplo, o primeiro browser, denominado Mosaic, só surgiu em abril de 1993.

O Portal Galego da Língua

Em 1999 começárom os primeiros trabalhos da AGAL em internet, ano que se configura como ponte entre os pioneiros da rede galega -por volta de 1996- e a revoluçom dos blogues -cara ao 2001-. Esta presença inicial na rede concretizou-se com a página lançada da mao do professor José Henrique Peres Rodrigues.

Mais tarde, em Setembro de 2001 nasceu um novo site corporativo, impulsionado polo Conselho presidido por Bernardo Penabade. Esse novo site começou a incorporar notícias e, aos poucos meses resultou no projecto actual, lançado em Maio 2002, o Portal Galego da Língua, cujo nome é devido a Miguel R. Penas, membro da direcçom actual da Associaçom.