‘Fillos de Galicia’ inaugura nova etapa como sétimo centro galego do mundo

Na sua nova etapa como ‘Fillos 4.0’ junta na Rede mais de 6.700 usuários

Sábado, 03 Outubro 2009 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL – A rede social Fillos.org, superou em número de participantes o Centro Galego de México, polo que se situam, segundo os seus cálculos, como a sétima maior entidade galega da Diáspora.

Com apenas 12 anos de existência, esta peculiar Casa da Galiza virtual só seria superada por seis entidades de Montevideu, Buenos Aires, Caracas, La Havana e Bruxelas.

Após ter ultrapassado um período marcado polas dificuldades técnicas e de gestom, motivado polo crescente trabalho que precisa o portal e os seus projectos derivados, o colectivo conseguiu juntar um importante número de apoios e melhorar a experiência dos usuários com um novo desenho web que inclui diversas inovaçons técnicas.

Mercê ao trabalho do novo gestor técnico, Martín Vázquez Cabanas, nesta nova etapa também fôrom renovados outros portais que nascérom do projecto primeiro como PlanetaGalego.info ou Galeguidade.net.

As mudanças em Fillos.org continuarám num par de meses com a celebraçom de umha assembleia geral de sócios na que será elegido novo presidente e secretário, após um longo período marcado pola presença  de Manuel Casal, fundador do projecto.