Apresentaçom do portal anticapitalista da Galiza e os países lusófonos: Diário Liberdade

Diário Liberdade será apresentado publicamente em Fevereiro para trabalhar pola luita anticapitalista e pola soberania dos povos

Segunda, 18 Janeiro 2010 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Diário Liberdade

PGL – Nasce o Diário Liberdade, um novo projecto de comunicaçom realizado na Galiza, que pretende contribuir para reforçar o conjunto de iniciativas políticas, sociais, sindicais, culturais, feministas e, em geral, de auto-organizaçom popular da Galiza, mas também do resto de países do ámbito internacional lusófono.

No portal, que verá a luz nas primeiras semanas de fevereiro, terám cabimento todas as organizaçons, actividades e pessoas enquadradas no movimento popular anticapitalista, do ámbito galego e lusófono.

Assim, para além da equipa de redacçom estável do Diário Liberdade, será disponibilizada a publicaçom directa a pessoas e colectivos, com a única condiçom do enquadramento ideológico anticapitalista e a utilizaçom do galego-português em qualquer das suas normativas ou padrons.

Para o envio de textos e materiais, foi disponibilizado um co-e, no que também podem ser consultadas as duvidadas ou fazer qualquer sugestom: Diarioliberdade [arroba] gmail.com

 

+ Ligaçons relacioandas: