O Portal Galego da Língua estreia conta no ‘Twitter’

As pessoas que quigerem receber as actualizaçons do Portal Galego da Língua no Twitter, podem aceder desde a página: https://twitter.com/pglingua

Sexta, 22 Janeiro 2010 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

O Twitter é considerado o serviço SMS da internet

PGL – O Portal Galego da Língua entra em mais umha rede social. Após a criaçom da conta da AGAL no Facebook, que tem já mais de 1000 seguidores, a equipa informática do PGL decidiu criar umha conta no Twitter desde a que informará da totalidade das notícias publicadas no portal de referência da língua galega.

Twitter é umha rede social e servidor para microblogging que permite aos usuários que enviem e leiam actualizaçons pessoais de outros contactos, através da própria Web, por SMS e por softwares específicos instalados em dispositivos portáteis.

As actualizaçons som exibidas no perfil do usuário em tempo real e também enviadas a outros usuários que tenham assinado para recebê-las. Usuários podem receber actualizaçons de um perfil através do site oficial, RSS, SMS ou programa especializado.

Em Maio de 2009, um estudo analisou mais de 11 milhons e meio de contas de usuários, sendo considerado, desde sua criaçom em 2006 por Jack Dorsey, como o “SMS” da internet.

 

Visualizaçom da conta do PGL no Twitter

 

+ Ligaçons relacionadas: