Dinahosting comercializa os domínios .GL para o mercado galego

Assinalam que se trata de um domínio de grande potencial

Quinta, 18 Março 2010 11:22

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Ainda que procede da Gronelándia, tem grande potencial na Galiza

PGL - A empresa galega Dinahosting comercializa desde hoje o domínio de internet .GL sob o lema «o .GL soa a domínio galego, estamos no mundo!». Segundo explicam, «assim, todos os particulares, colectivos, instituiçons e empresas que o desejarem poderám registar sem qualquer tipo de restriçom umha extensom de grande potencial».

Este potencial deve-se, segundo a sua análise, graças à «proximidade fonética» com os gentílicos «galego» e o topónimo «Galiza», e a que há umha «enorme quantidade de nomes de domínio ainda disponíveis para registo».

Apesar de que o domínio .GL está vinculado à Gronelándia, graças ao acordo entre Telepost (empresa pública desse país) e Dinahosting, «o público galego poderá aceder quase em 'exclusiva' a um novo activo com que criar umha marca distinta». Ainda, a comunidade gronelandesa, de uns 57 mil habitantes, «beneficiará-se da obtençom de recursos adicionais para o seu desenvolvimento».

O uso comercial de domínios por afinidade fonética é habitual na rede, como acontece nos domínios das ilhas Tuvalu (.TV), usado polas televisons e o audiovisual, ou o de Colômbia (.CO), que explora a proximidade com a abreviatura do inglês Company, entre outros exemplos.