Promovem revista virtual Extrapolar

Até 1 de setembro é possível enviar trabalhos para o primeiro número

Quarta, 04 Agosto 2010 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - A Associação Cultural Extrapolar, criada este ano, visa lançar no mês de outubro o primeiro número da sua revista. Pretendem que se trate de umha publicaçom multilingüe que nom se cinja tampouco ao contexto de Portugal. No caso de chegarem textos noutras línguas, publicará-se no idioma original, mas acompanhando com uma traduçom para o português.

O grupo de trabalho está formado por Carlos Vinagre, Pedro Jordão, Anabela Abreu, André Barradas e Pedro Ludgero. Contam também com o apoio de Rui Maia, Ana Paula Castro, Inês Simões, Camila Vardarac, Elisabeth Schuster, Anderson Fonseca, Alexandre Teixeira Mendes, Alberto Augusto Miranda e André Domingues.

A revista será trimestral, publicada virtualmente no site da associaçom, e terá uma publicaçom anual impressa em papel. Aliás, contam com um blogue e umha secçom de textos que serám publicados regularmente na página da revista.

As pessoas interessadas em enviar trabalhos para a publicaçom nas diferentes áreas da revista —pensamento, escultura, pintura, fotografia e outras— podem enviá-los até 1 de setembro para revista[arroba]acextrapolar.com.


+ Ligações relacionadas: