Novo tradutor online inglês-português converte a net num dicionário

Aspira a preencher as lacunas dos habituais tradutores informáticos, incorporando como base para a traduçom as realizadas por milhares de pessoas na própria Internet

Sábado, 14 Agosto 2010 10:37

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

Diário Liberdade - Um novo serviço gratuito criado na Alemanha há cerca de um ano acabou de incorporar a traduçom inglês-português e português-inglês, com um método inovador e colaborativo.

O Linguee.pt aspira a preencher as lacunas dos habituais tradutores informáticos, incorporando como base para a traduçom as realizadas por milhares de pessoas na própria Internet.

De caráter gratuito, o Linguee oferece traduçons para palavras e expressons, nom para textos de maior extensom, fazendo as suas proposta a partir de trabalhos humanos existentes na net, dando especial atençom aos realizados por instituiçons que trabalham no ámbito da traduçom para tentar garantir a qualidade das soluçons.

O novo serviço prevê também a participaçom das pessoas que o utilizam, votando as traduçons oferecidas e fazendo novas propostas e correcçons de erros, que irám sendo avaliadas colaborativamente pola comunidade de utilizadores e polo colectivo responsável polo site.

Sendo a traduçom um dos trabalhos realizados quotidianamente pola equipa do Diário Liberdade, podemos já confirmar a utilidade desta nova ferramenta, que vem reforçar a presença da nossa língua na rede e constitui mais um argumento para umha orientaçom reintegracionista do galego.

Queres provar este novo serviço? Podes visitá-lo e utilizá-lo aqui.