Aindaime recompila recursos lingüísticos no seu blogue

Com o intuito de servir o usuário de distintas ferramentas para o uso ou estudo da língua galega

Sexta, 17 Setembro 2010 07:29

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - A associaçom de intervençom cultural Andaime, parceira da AGAL nos recentes CPP,  acaba de publicar no seu blogue umha recompilaçom de recursos lingüísticos. É umha proposta «razoada» e que pom, «de jeito natural» e «em pé de igualdade» as diferentes variedades do galego.

«Razoada», porque se trata dum catálogo comentado para orientar e é exaustivo, desde dicionários até trabalhos fraseológicos ou correctores. É umha compilaçom de ligaçons que se podem encontrar na rede e que resultam de utilidade à hora de elaborar textos ou estudos em galego ou sobre a língua galega.

Esta listagem pretende unificar umha série de recursos dispersos e, em ocasions, difíceis de atopar. Permite umha reduçom de tempo e trabalho que repercute positivamente na realizaçom da actividade a fazer.

A compilaçom é aberta e renovável, tanto como a Internet vaia alojando novos programas ou trabalhos úteis em qualquer especialidade ou uso da língua galega.

Entre muitíssimos outros recursos aparecem o dicionário e-Estraviz (AGAL), o Dicionário de Fraseologia (AGAL), o Vocabulário Ortográfico da Língua Portuguesa (Porto Editora), o Vocabulário da Priberam ou o Léxico da Galiza (AGLP).

 

+ Ligaçons relacionadas: