Arranca campanha 'Libre', com música e dous vídeos em espanhol

Na seqüência da campanha, a Junta distribuirá 10.000 CD e DVD com umha cançom em espanhol

Terça, 08 Março 2011 00:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - Já está no ar o site web da campanha Libre, mercê à qual a Junta visa combater a associaçom de juventude, álcool e automóvel. Os usos lingüísticos desta campanha desatárom recentemente a polémica, chegando mesmo ao Parlamento nacional através dos deputados nacionalistas, principalmente por o tema estrela da iniciativa estar feito em espanhol.

Como informámos na semana passada, a campanha vai consistir essencialmente na distribuiçom de 10.000 CD e DVD com o tema musical «Flores en la Carretera», na íntegra em espanhol e com voz também nessa língua do ator Manuel Manquiña. Para os deputados do BNG, esta decisom «vulnera a legalidade» e «conculca» o Plano Geral de Normalizaçom da Língua Galega.

Ora bem, no site da campanha, condutoralternativo.org, poderám-se consultar diferentes vídeos em que vários pessoeiros de diversos âmbitos apelam a um comportamento responsável. No momento de redigirmos estas linhas os vídeos estám apenas carregados no canal de Youtube da Direçom Geral da Juventude. Ora bem, apesar de a maioria serem em galego —atualmente, todos exceto dous—, o vídeo que figura nestes momentos no website é apenas o do referido Manuel Manquinha, com declaraçons em espanhol.

Domínio

Segundo os dados de registo do domínio condutoralternativo.org, este figura ao nome de Imaro Soluciones. A mesma empresa aparece nos dados de domínio de agoradegalicia.org, fundaçom ligada ao PP segundo informaçons do defundo GZnacion.com em 2009 e reproduzidas graças aos foros do STEG. Cumpre lembrar que essa fundaçom tinha como membros na altura várias pessoas da atual Junta —Alberto Núñez Feijóo, Rosa Quintana, Pilar Farjas e Alfonso Rueda— e pessoas como Pedro Arias, Miguel Cancio, o falecido Vilas Nogueira, a Andrés Freire e Cristina Losada.

Imaro Soluciones, empresa dedicada a «satisfacer las necesidades de diseño web de todos nuestros clientes creando paginas a medida de todas y cada una de las empresas que nos lo solicitan», tem também perfil no Twitter, se bem por enquanto apenas 'segue' o perfil da própria Direçom Geral da Juventude.