L.S. Faísca divulga um vídeo como chave do ouro do seu 5º aniversário

O centro social viguês comemorou em novembro cinco anos de atividade cultural e política

Quinta, 19 Janeiro 2012 09:31

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

PGL - O Local Social Faísca (r/ Toledo 9, Calvário), um dos cinco centro sociais abertos atualmente em Vigo, publica um vídeo em que recapitula cinco anos de intensa e sucedida atividade político-cultural.

O centro social nasceu em 2006 com o intuito de promover atividades que contribuam para a criaçom de um Movimento Popular que conduza para a emancipaçom da Galiza e os trabalhadores. Os seus princípios organizativos som “o assemblearismo, a pluralidade, a autogestom e a independência”.

Em novembro de 2011 celebrou com foliada e ceia seu primeiro lustro de atividades sob o lema “5 anos construindo Poder Popular”.

Agora divulgam um vídeo de 15 minutos de duraçom que recolhe um resumo dessa trajetória, com impressons de pessoas que passam diariamente polo local. Nele falam da origem do centro social, a sua motivaçom política, as suas expectativas e as suas atividades sociais, culturais e desportivas, que incluem corros, escalada (o local salienta por ter umha instalaçom para praticar o escalamento e as suas saídas à montanha) e capoeira, entre outras mais tradicionais.

 

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

 

+ Ligaçons relacionadas: