Chega Wordpress 2.7 no nosso idioma

Aumenta a clareza do painel de controlo e automatiza as actualizações do sistema

Sábado, 03 Janeiro 2009 07:00

Atençom, abrirá numha nova janela. PDFVersom para impressomEnviar por E-mail
Engadir a del.icio.us Compartilhar no Twitter Compartilhar no Chuza Compartilhar no Facebook Compartilhar no DoMelhor

A ferramenta 'Quickpress' facilita a publicaçom instantânea de artigos

PGL - Desde há uns dias está disponível na nossa língua a versom mais recente do Wordpress, o popular sistema de gestom e publicaçom de blogues (utilizado em plataformas como Blogaliza), que chega com muitas e importantes novidades respeito das versões anteriores.

A principal mudança para o usuário passa para o painel de controlo. Agora é muito mais claro, e na primeira visualização exibe um resumo do estado actual do blogue com as principais estatísticas (número de artigos, de comentários e de etiquetas, entre outras informações).

Ainda, e também nessa primeira olhada, todas as ferramentas som acessíveis num só clique do painel principal, sem necessidade de navegar em submenus como ocorria em versões anteriores. A facilidade para publicar artigos incrementa-se ao situar o menu de criaçom de artigos no primeiro lugar destas ferramentas, e também graças a umha nova ferramenta de publicaçom rápida que consiste num pequeno formulário com as funções básicas e que permite redigir e publicar de jeito instantâneo, sem carregar a caixa de escrita habitual.

O Wordpress 2.7 evolui também atendendo as necessidades dos potenciais usuários e reduz as exigências de conhecimentos técnicos. Deste jeito, a instalaçom, configuraçom e actualizaçom de acessórios para o sistema (os populares plugins) pode ser feita já com apenas um clique e directamente do painel principal, sem necessidade de mexer no sistema 'real' de ficheiros através de umha aplicaçom FTP.

Ligado com o anterior, se nas versões 2.5 e 2.6 já era possível actualizar os plugins sem recorrer a um programa FTP (mas nom acontecia o mesmo com a instalaçom), a partir de Wordpress 2.7 também será possível actualizar de jeito automático todo o sistema para as versões posteriores, facilitando o processo para os actuais ou para os novos usuários.

É necessário indicar também que tanto no painel principal quanto no submenu de composiçom de artigos, é possível expandir ou contrair diferentes menus (por exemplo, para poupar espaço visível e trabalhar com mais clareza), modificar a sua posiçom e mesmo desactivar os menos usados, todo isto mediante a tecnologia ajax.

Como curiosidade, assinalar que esta versom 2.7 foi baptizada como Coltrane, umha homenagem ao músico estado-unidense John Coltrane.

 

+ Ligações relacionadas: